poniedziałek, 18 listopada 2013

67! Pełnoziarniste, pomarańczowe naleśniki z masłem orzechowym.


Propozycja śniadaniowa, smakowało bardzo, zniknęły bardzo szybko.
Naleśniki z dodatkiem soku pomarańczowego oprócz pięknego koloru i zapachu mają również niepowtarzalny smak, dodatki można wybrać dowolne, u nas masło orzechowe, lekko słone dla złamania smaku.
Robiąc te naleśniki jeszcze nie planowałam udziału w konkursie, ale były tak pyszne, ze stwierdziłam, że muszę je dodać do tej akcji.


/pełnoziarniste naleśniki z dodatkiem soku pomarańczowego z masłem orzechowym + szklanka soku tymbark = idealne zdrowe śniadanie ;)/

Składniki:
- 1 szklanka mąki pszennej pełnoziarnistej
- 1/2 szklanki soku pomarańczowego tymbark 100%
- 1/2 szklanki mleka
- skórka otarta z jednej pomarańczy
- 1 jajko
- szczypta soli
- olej do smażenia

dodatkowo:
- masło orzechowe
- szklanka soku tymbark 100%

Wykonanie:
Miksujemy razem mąkę, sok, mleko, sól, skórkę z pomarańczy i jajko. Odstawiamy ciasto na 15-20min. by odpoczęło. Smażymy na niewielkim ogniu z dwóch stron. Do smażenia użyłam niewielką ilość oleju przecierając patelnię ręcznikiem papierowym nasączonym olejem. 
Gotowe naleśniki posmarować masłem orzechowym, zjadać popijając sokiem pomarańczowym :)




11 komentarzy:

  1. Piękne wyszły.
    Widzę, że ktoś tu ma talent do smażenia, bo kolorek śliczny, bez przypalenia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :*
      Zdjęcia nie oddają rzeczywistego kolorku, te naleśniki dzięki dodatkom są pomarańczowe ;)

      Usuń
  2. naleśniki nadziane masłem orzechowym? jestem na taak ! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam naleśniki z masłem orzechowym!

    OdpowiedzUsuń
  4. z masłem orzechowym - Mniam.. mniam.. ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mmm wygląda pysznie!
    http://majlena-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń