sobota, 9 lutego 2013

Muffinki cynamonowe z żurawiną i rodzynkami.

Znowu muffinki..;p
Jeszcze cieplutkie, proszę się częstować, sama zaraz spróbuję..mmm<3
Tak nie planowane, pachnące, polecam.




Przepis na 6szt.(jak na zdjęciu)
Składniki:
- czubata szklanka mąki (u mnie pszenna razowa typ 2000)
- 1 łyżeczka sody
- 2 łyżeczki cynamonu
- 3 łyżeczki kakao
- 1 jajko
- 1/2 szklanki mleka
- 1/2 szklanki drobno pokrojonej żurawiny
- duża garść rodzynek
Wykonanie:
Mieszamy składniki suche, oddzielnie mokre, suche dodajemy do mokrych, mieszamy, wrzucamy żurawinę, wkładamy do foremek, dekorujemy rodzynkami, pieczemy ok.35min. w tem. 180 stopni.
Jak zawsze szybko, łatwo i przyjemnie.
Pozdrawiam!!!
ZACZYNAM DZIŚ FERIE!!! :D



"Sprawdzone miejsce z sadzonkami roślin owocowych www.naszekrzewy.pl"




Szybkie ciasta - edycja karnawałowa Ciastka na jeden kęs - NAGRODA

10 komentarzy:

  1. moje ulubione połączenie cynamon i żurawina, pycha:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tylko zazdrościć - nie dość, że ferie, to jeszcze dogadza sobie muffinkami :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ferie? To Ty jesteś w wieku ferii, myślałam, że studiujesz:p

    A muffinkę poproszęęęę, i dwie na wynos!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Studiuję, na studiach też są ferie ;p

      Usuń
    2. No niby są, tzn. ja już nie mam, bo skończyłam, ale jakoś ferie mi się kojarzą zawsze ze szkołą:D sorry, jeśli Cię uraziłam, nie chciałam :*

      Usuń
  4. I ja poproszę muffinkę, najlepiej poleconym priorytetem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mmm cynamon , uwielbiam tą przyprawę ,super muffinki ;d

    OdpowiedzUsuń