poniedziałek, 12 listopada 2012

Liebster Award.



Jest mi bardzo miło, że zostałam nominowana do tej zabawy prze Kasię, jest to pierwsza moja zabawa łańcuszkowa z wami, dzięki której powiem co nie co o sobie.
A więc do dzieła.


Zasady zabawy:
,,Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę" Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."


 Pytania skierowane do mnie:

1. Jaki jest Twój ulubiony deser?
Ciężko odpowiedzieć, ponieważ jest ich zbyt wiele, ale najbardziej chyba lubię czekoladę gorzką, mocno gorzką lub z całymi orzechami. Jednym z największych faworytów jest też ciasto drożdżowe i specjalności mamy (nie długo na blogu coś pysznego drożdżowego) i nie kłamiąc dodam jeszcze lody, które uwielbiam najbardziej chyba czekoladowe, kakaowe, kawowe, waniliowe raczej takie smaki nie przepadam za owocowymi, np. te oklepane truskawkowe jakoś mi nie podchodzą.

2.Wymarzone wakacje to takie.. (dokończ zdanie).
... długie, relaksujące, bez obowiązków, bez zmartwień na głowie, gdy wszystkie sprawy będą zamknięte, problemy rozwiązane, gdy nic nie będzie ciążyło. Wakacje w ciepłym kraju, lub po prostu tam gdzie będzie bardzo gorąco, wolność, swoboda, że robię to co chcę i do niczego się nie zmuszam, pełen luz, spontan, nic na siłę, radość chwili...:)

3. Nie wyobrażam sobie Świąt bez...
... rodziny i bez najbliższych, bez rozmów, bez ciepła, bez atmosfery, dłuuuugich rozmów i oczywiście wszystkich smakołyków konsumowanych podczas tych długich, leniwych dni. Bez przygotowań, bez wyczekiwania, bez planowania i wreszcie bez pieczenia, gotowania, sprzątania, ale to wszystko raczej przed samymi Świętami.

4.Na bezludną wyspę zabrałabym....
... czyli zakładam, że tam jest wszystko tylko nie ma ludzi, więc zabrałabym ze sobą po prostu kogoś, kogoś wyjątkowego ;)

5.Jak jest znienawidzona przez Ciebie potrawa z czasów dzieciństwa?
Chyba nie ma takiej potrawy.

6.Wygrywasz milion złotych na co wydajesz pieniążki?
Na początku pomogłabym rodzinie i najbliższym uporać się z problemami finansowymi, część pieniędzy bym zainwestowała, by pieniądze robiły pieniądze, na pewno kupiłabym dom lub mieszanie, były by jakieś cudowne wakacje, lepsze co dzienne życie.

7. Jakie masz postanowienie na 2013 rok?
Kurcze jeszcze nie mam, nie myślałam o tym, ale raczej nie robię postanowień, mam zawsze jakieś cele i marzenia do realizacji.

8.Sylwestra spędzam z ....?
....z moim Ukochanym :* (tak planuję)

9.SMS czy rozmowa telefoniczna?
Raczej rozmowa, szybko i konkretnie. Albo czasem długo i o wszystkim, ale rozmowa.

10. Morze czy góry?
Nie umiem wybrać, kocham i jedno i drugie<3

11.Miasto czy wieś?
Na dzień dzisiejszy miasto, ale kto wie czy za ileś lat mi się nie odmieni.

I moje pytania:
1. Twoje popisowe danie?
2. Poranek czy wieczór?
3. Jesteś "sową" czy "rannym ptaszkiem"?
4. Ulubiona pora roku i dlaczego?
5. Największe marzenie?
6. Jak spędzasz wolny czas?
7. Jakiej muzyki słuchasz?
8. Dzięki czemu się relaksujesz?
9. Największa kulinarna wpadka?
10. Film który możesz oglądać sto razy i nigdy Ci się nie znudzi?
11. Kierujesz się sercem czy rozumem?

Do zabawy zapraszam te 11 blogów oraz wszystkich tych którzy mają ochotę:

agata
Ivka
Kruszynka
anpapi
olala
Kama
better-choice
qualietta
Kathy
Gabka
czekolaadowaaa


Postanowiłam dopisać tu:)
Dostałam kolejną nominację z bloga ChochElka za co bardzo dziękuję. A oto pytania od niej:

  1.     Kawa czy herbata? Kawa, choć herbaty też Kocham<3
  2.     Tytuł Twojej ulubionej książki? Tej ulubionej chyba nie mam.
  3.     Jaka jest Twoja największa wada? Jestem chyba zbyt wrażliwa.
  4.     Jaka jest Twoja największa zaleta? Uważam, że jestem dobra, dobra dla wszystkich, nie mam wrogów, nie potrafię nikomu życzyć źle lub czynić umyślnie zło.
  5.     Które święta bardziej lubisz: Bożego Narodzenia czy Wielkanocne? Boże Narodzenie:)
  6.     Jaka jest Twoja pasja? Uwielbiam gotować, piec, uczyć się nowych rzeczy i lubię fizykę.
  7.     Jaka jest Twoja ulubiona pora roku? Lato.
  8.     Jakie jest Twoje popisowe danie? Ostatnio zdrowe ciasta.
  9.     Wolisz jeść czy gotować? Chyba jeść. Choć to ciężkie pytanie, uwielbiam gotować.
  10.     Jaki smak z z dzieciństwa najbardziej zachował się w Twojej pamięci? Wypieki mojej mamy.
  11.     Jaki jest Twój ulubiony kolor? Czerwony.

Kolejna przemiłą nominacja od Jagienki, również bardzo dziękuję :* i jej pytania:
  1. Ulubiona roślina  Róża.
  2. Ulubione danie letnie Lody ;)
  3. Jaką zupę wybrałabyś/wybrałbyś na rozgrzewkę w zimowy wieczór? Ostrą, gorącą, sycącą może coś Mexykańskiego.
  4. Ulubiony alkohol? może być drink ;-) Czerwone wino.
  5. Najpiękniejsze miejsce w jakim byłam/byłem to...? Najpiękniejszym miejscem dla mnie jest mój dom.
  6. Ulubiony kamień Nie mam.
  7. Twoje ulubione święto to? Jeszcze urodziny i Święta Bożego Narodzenia, jak sie trochę zestarzeje to urodzin nie będę już lubiła ;p
  8. Nigdy w życiu nie zjadłabym/zjadłbym...? Nie wiem..? Jakiegoś robaka co by chodził po talerzu.
  9. Twój idealny poranek? Długi, leniwy, w szlafroku i kapciach, radio w tle, mój Luby ze mną robimy i jemy wspólnie śniadanie, a potem powrót do łóżka ;)
  10. Ulubiona przyprawa? Używam dużo bazylii i ostatnio słodkiej papryki, uwielbiam też cynamon.
  11. Na romantyczną kolację chciałabym/chciałbym pójść do? restauracja, miejsce? Najważniejsze to z kim, a nie gdzie, ale romantyczna kolacja na plaży o zachodzi słońca to jest To!

9 komentarzy:

  1. Dziekję pięknie, już odpowiedziałam na pytania.

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo, bardzo mi miło! dziękuję pięknie : ) pozwolę sobie odpowiedzieć tutaj : )

    1. Twoje popisowe danie? Pizza pełnoziarnista oraz muffiny kakaowe z owocami na deser :)
    2. Poranek czy wieczór? Poranek!
    3. Jesteś "sową" czy "rannym ptaszkiem"? Rannym ptaszkiem, niedawno to doceniłam i teraz się już z tego cieszę, nie przesypiam połowy dnia. Choć czasem lubię posiedzieć wieczorem.
    4. Ulubiona pora roku i dlaczego? Wiosna - za kolory, budzącą się do życia przyrodę i ładną zazwyczaj pogodę, a przede wszystkim za optymalne dla mnie temperatury.
    5. Największe marzenie? Pracować w przyszłości na własny rachunek, nie wpaść w korporacyjne życie i tryb praca-praca-praca-zerożycia.
    6. Jak spędzasz wolny czas? Mam go bardzo mało ze względu na studia dzienne i pracę na pół etatu równolegle, ale gdy już się zdarza wolna godzina w tygodniu to najchętniej gotuję lub piekę, równie chętnie też czytam o rozwoju osobistym i kwestiach psychologicznych lub żywieniowych, oglądam ambitne filmy i spotykam się z bliskimi mi osobami.
    7. Jakiej muzyki słuchasz? Elektro-popu, indie, dream-popu, czasem polskiego rocka alternatywnego i ogólnie muzyki alternatywnej, niszowej.
    8. Dzięki czemu się relaksujesz? Dzięki jodze i wesołym serialom, a najlepiej wśród przyjaciół.
    9. Największa kulinarna wpadka? Kurczę, nic mi nie przychodzi do głowy. Od samego początku miałam wielkie szczęście w kuchni, może i talent odziedziczony po mamie. Mimo wielu kombinacji i nietrzymania się przepisów już od samego początku raczej wszystko mi wychodziło. :)
    10. Film który możesz oglądać sto razy i nigdy Ci się nie znudzi? "Odmienne stany moralności". Widziałam 4 czy 5 razy, choć nie cierpię oglądać filmów więcej niż raz :)
    11. Kierujesz się sercem czy rozumem? Coraz częściej rozumem, może to już oznaka dojrzałości.

    pozdrawiam! i wielu sukcesów Ci życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odpowiedzi, również pozdrawiam:*

      Usuń
  3. Też uwielbiam czekoladę, gorzką, mleczną, a najbardziej z tymii wielkimi orzechami laskowymi ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo przyjemny blog <33

    zapraszam do mnie nie jest aż taki fajny jak twój ale zapraszam

    http://shinee-and-friend.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaraz nadrabiam! Ba! Pytaj o co chcesz Tobie odpowiedz Magd Kochana z chęcią ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. Twoje popisowe danie?
      Kawa
      2. Poranek czy wieczór?
      Wieczór, poranki to największe zuo dnia
      3. Jesteś "sową" czy "rannym ptaszkiem"?
      Sowa.
      4. Ulubiona pora roku i dlaczego?
      Jesień. Bo tak.
      5. Największe marzenie?
      Marzeń się nie zdradza!
      6. Jak spędzasz wolny czas?
      *śmiech na sali* ja nie mam wolnego czasu!
      7. Jakiej muzyki słuchasz?
      różnej ;)
      8. Dzięki czemu się relaksujesz?
      melanż
      9. Największa kulinarna wpadka?
      No chyba kawy dzisiaj nie piłaś-nie przyznam się,bo moje gotowanie to seria wpadek.
      10. Film który możesz oglądać sto razy i nigdy Ci się nie znudzi?
      Żaden. To takie trwonienie czasu by oglądać w kółko to samo.
      11. Kierujesz się sercem czy rozumem?
      Zależy w jakich sytuacjach

      Jeszcze jedna nominacja do tego tagu a kogoś rozstrzelam. Tak wiem. Groźby są karalne podpadam pod 190kk :P

      Usuń
    2. Aż się popłakałam ze śmiechu, a kawę dziś piłam, no coś Ty, nawet teraz piję:*

      Usuń
  6. Dziękuję za wyróżnienie :). Już odpowiadam na pytania w poście na swoim blogu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń